Search This Blog

Monday, September 1, 2014

一個人

呢排個髮型好似開始失控,噚日一朝早就去咗剪頭,順便去睇吓有無乜嘢好啱買,再去 Fitness First 完成最後一次 Workout.


跟住又係搬嘢嘅時間,其實都搬得七七八八,係剩返啲濕碎嘢。所以都只係搬咗一轉,再响新屋度執吓嘢咁。

可能知道要轉換環境,有少少忐忑,瞓得唔係咁好,都勉強叫做瞓咗六個鐘。今日諗住要走三轉,所以一朝早就走咗一轉,因為都差不多食飯,所以順便煮埋飯。諗住只係簡簡單單咁蒸碟水蛋,但又覺得真係太簡單,於是就加咗啲菜入去,放入飯煲,開掣,咁返嚟就有得食。

第二轉,發現可以一次過執晒,所以決定向房東道別,交還鎖匙,閃人。返到新居,已經係一個鐘頭後嘅事,飯亦都已經煮好,隨時開得餐。

碟蒸水蛋因為頭先無準備到調味料,以為會好淡,但原來加咗啲菜,係好好味,可惜份量就少咗啲,下次可以加多隻蛋。啲飯就煮多咗,本來以為自己食半杯米就夠,於是就煮夠一杯,想夜晚嗰餐炒碟蛋妙飯咁。但係似乎半杯米唔太夠飽,於是就食晒成煲飯佢,下次煮夠佢一杯半先得。不過都好耐無食過飯,似乎作為華人,有飯氣到肚,感覺好滿足。


原本再諗住出去買少少嘢,點知發現原來唔太使買,就打消咗出去嘅念頭。於是就洗衫執嘢再晾衫。晾完衫,諗完夜晚食乜,就去超級市場買,點知呢度星期日係收四點,比起之前住嗰度早多一個鐘收,買唔到想買嘅嘢,就去啲舖仔𥄫吓。

似乎呢度住咗唔少波蘭人,都有唔少賣波蘭嘢嘅地方。其中一間睇睇吓,個凍櫃入面有餃子?! 問吓店員可以點煮,佢就拎咗包紅菜頭湯俾我,就煮好啲餃子,再將紅菜頭湯加熱後,倒入去啲餃子度就得。

於是返到屋企,就煮咗半包餃子,不過因為得一個煲,時間用多咗少少,不過尚算方便,但當然唔及餃子一丁快手。半包餃子有廿粒左右,好大嘅一碗,但對於鐘意食餃子嘅人嚟講,唔太難處理,係飽咗少少。味道方面就略嫌餃子䶢咗啲,紅菜頭湯係幾好味吓,不過紅菜頭湯好大包,有排都煮唔晒。


食完晚飯,就當然係欣賞吓黃昏嘅美景


正值月落之時,賞吓一道彎月亦係唔錯嘅選擇

No comments:

Popular Posts