Search This Blog

Tuesday, April 22, 2014

人生之旅 - Day 3

同噚晚一樣,瞓得六個鐘,似乎心理壓力唔細,雖然成日話俾自己聽要正面面對,但似乎身體好誠實哋話你知你出緊事。靚仔徒弟話攪掂,淺談咗兩句,因為未 Settle 好,無交待到呢幾日發生嘅事。

食過早餐,打咗電話俾 Passport Office, 睇吓如果我响呢度唔識人做到 Countersignatory 可以點算,佢叫我寫封信解釋再交埋俾 Interview 我嗰個人喎,於是就寫好封信,好好彩地酒店嘅人肯幫我 Print 埋出嚟。

時間差不多,於是就搭地鐡去見媽媽同學。無意中見到 Priority Seat 嘅標誌,都幾隱蔽,前兩日都見到有人讓座俾老人家,係咪真係咁自動自覺呢?


早咗到,走去附近嘅超級市場睇吓,呢幾日見到唔同嘅超級市場都會入去行吓,睇吓大概嘅物價如何。
 

附近亦都有間生活精品店,賣啲嘢都幾攪嘢


禁不住影咗幅全境圖


再入到附近間商場行吓


見到有間戲院,原來英國唔止三級制,而係五級制,但係個三角形嘅標誌就反而係講緊啱細路睇... 同埋,戲飛一啲都唔平


見到媽媽同學,帶住仔仔同推住 BB 車,先去商場樓下間超級市場拎錢,過程順利,少咗部份錢嘅顧慮,個人輕鬆咗好多。

跟住大家就上去附近一間新開嘅餐廳食嘢,雖然只係一個普通嘅 Pizza, 但係有心情影食物相,似乎係正能量回升嘅 Indicator. 不過塊 Pizza 就唔知點解無切埋先上枱,呢邊興?


一邊食嘢,一邊閒談,仔仔好強勁,個兒童餐嘅 Pizza 同我嗰塊一樣咁大,我食晒都已經好飽,但佢食咗四份三個,重想再食落去,而且個餐重有蔬菜同甜品添! 最後,當然要媽媽攪掂,另加 Pizza 打包。埋好單後,媽媽同學要返屋企,臨走之前,帶咗我去間地產公司問租屋事宜。

同個經紀講咗我個情況之後,得出嘅結論係要 Prepay 六個月嘅租,先租到樓,即係最起碼要等開到銀行戶口。


好返歸,反正悶咗幾日,出去附近嘅 Kensington Garden 行吓,抖擻一下精神,中途遇到舊款雙層巴士


影咗少少相



再去買嘢食,中途見到支 3D 筆


返到房發現,原來無位擺嘢食,同埋如果我本 Notebook 太大,根本擺唔到上張枱度,呢本 Notebook 都真係啱啱好。


晚餐係中式嘅雞加西式嘅薯蓉,都幾好食吓,不過咁樣細細盒就已經五磅,好彩都夠飽,同埋無乜胃口食嘢,叫做滿足咗生理機能上需要,同埋心理上叫做食咗晚餐。


想有少少聲,開個電視睇吓,响個 TV Guide 掃吓掃吓,乜成人台都咁多選擇,成版都係,都係睇返 BBC News 算


食嘢嘅時候,同另一位大學同學傾開,講咗我嘅情況過佢聽,似乎拎到筆錢之後,個心定咗。第二日就係個 Homestay 話會 Check-in 嘅日子,但其實都上網搵過,似乎係凍過水,於是就買咗兩個保險,首先問吓酒店第二晚有無房,答案係有,Book 埋佢。第二,上 airbnb 去搵另一個短期嘅房,萬一第二晚出事,就即刻 Book 埋佢,就唔使再擔心之後一個月住邊。

安排好一切,可以安心咁瞓覺。

No comments:

Popular Posts