Search This Blog

Saturday, August 10, 2013

Single Point of Failure

現代生活,離不開用幾個網上 Account. 當科技進步到用一兩個 Account 就可以 Login 到唔同嘅網上服務,唔駛成日走去 Register, 的確係幾方便。但有無諗過,如果呢一兩個重要嘅 Account 用唔到,生活會變成點?

星期一,突然間 Skype 上唔到,話 Login 唔到。再上網一睇,原來個 Account 俾人偷咗嚟 Send Junk Mail, 個 Account Lock 咗。因為係 Hotmail 嚟,咁就唔止 Skype, SkyDrive, Outlook.com 都無埋,再禍延 Windows Phone 都 Update 唔到啲 App.

可以做嘅就只有跟佢個 URL 去做 Account Recovery. 問題係佢要嘅資料,我唔太俾到佢:
  1. 姓名: 我唔記得係俾全名佢定剩俾英文名佢
  2. 出生日期: 我印象中無入過
  3. 國家: 我係 Hotmail 年代登記個 Account, 究竟我要答美國定香港?
  4. Secret Question: 你又記唔記得你嘅答案?
  5. Email Contact: 我都無乜點用 Hotmail Send Email...
  6. Email Subject: 同上
  7. Mailbox Folder: 同上
  8. 信用咭號碼: 無買過嘢
全部問題,我只剩係知我個 Password 一定啱。所以,填完 Form, 佢 Email 我話 Unlock 唔到係好正常嘅事,問題係試咗兩次之後,佢話要等第二日先可以再試。好我等! 到試第三次嘅時候,封 Email 話我試得太多次,竟然叫我再開過個新 Account. 我「可怒耶!」上網搵 Support, 又話 Outlook.com 無技術支援,叫我自己上 Forum 問。問題係,我個 Account 都 Lock 咗,Login 唔到,又點問呢?

再搵到條 Password Reset Link, 會 Send Reset Code 俾我部電話,証明到係我啦! 入完 Reset Code, 再入新密碼,Shit! 又係 Lock 住個 Account.

好喇,搵到條 General Support Link, Submit 咗張 Ticket. 第二日係澳洲嘅 Support Email 過嚟,話我係第二個國家,做唔到 Support. 天呀! 呢個網絡年代,又唔係要你即時 Support, 分乜鬼嘢國家時區呀?

好,咁我唯有直接打去香港 Support Hotline, 終於都有人幫我去 Escalate. 但 Email 返嚟又有少少九唔搭八,要再打返我同 Hotline 講過嘅嘢。星期五差唔多放工時間,另一封 Email 問返我同將 Recovery Form 差唔多嘅問題,但係起碼今次係人肉唔係機器做嘢,應該可以。

今朝,收到 Password Reset Email, 終於一切回復正常,第一件事 Enable 2-Factor Authentication, 免煩。

今次嘅投訴,係個 Process, 點解要攪成5日先 Unlock 得返個 Account? 响講 User Experience 嘅年代,我俾 F Grade 囉!

No comments:

Popular Posts