Search This Blog

Saturday, April 27, 2013

錯覺

人,係一個好易被欺騙嘅動物。之前韓國大邱市選美,佳麗被描術得個個都整過容,整到一模一模。更有人用電腦去分析每個佳麗嘅樣有幾咁相同,電腦都認唔到咁話。

的而且確,如果係用 Picasa,你 Tag 完其中一個人後,佢會問你其他嗰廿個係咪都係同一個人。


但其實已經有科技可以做到連雙胞胎都分辨到嘅保安系統。咁當然,人家係 3D 技術,Information 多過一張相好多。我相信,假如見到真人,我哋都可以分到邊個打邊個。

By the way, 其實似樣只係化妝嘅效果,所以話咪鬼嘥錢走去整容,身體髮膚受之父母也!


嘅然玩開 Picasa, 就當然要介紹吓個 Face Movie 嘅功能。呢個 Function 好就好在幫你將啲眼耳口鼻對好晒位,唔使自己執。只要响 People Album 度揀要玩 Face Movie 嘅人,再 Click Create Face Movie 粒掣就入到去個 Function 度。


攪好各樣 Settings 後,重可以直接上 YouTube.

No comments:

Popular Posts