Search This Blog

Wednesday, October 24, 2012

Flawed Survey

上最期收到個電話調查,得一條問題。

問: 你支唔支持最低工資加 10%?
答: 即係幾多錢?
問: 即係一個鐘三十蚊
答: 咁如果我想話要高啲又或者低啲呢?
問: 咁先生你支唔支持最低工資加 10%?
答: 唔好意思,我答你唔到

假設我想加多啲,如果我答唔支持,我嘅意見會唔會俾有心人去扭曲,變咗係社會大部份人都唔知持加最低工資嘅其中之一?
假設我覺得加得太多又或者根本唔贊成最低工資,如果我答唔支持,我嘅意見會唔會俾有心人去扭曲,變咗係社會大部份人都話加得少嘅其中之一?

我希望呢個唔係施政部問做嘅調查,如果係嘅話,真係唔難解釋政府嘅政策同民意有咁大落差。無足夠嘅 Context 俾調查目標去做判斷回答問題,係扭曲民意嘅最佳方法。

你同意政府需要更多土地去起樓嗎?
你同意警隊需要更多裝備去對付暴亂嗎?
你同意立法會需要急市民所急,通過政府民生議案嗎?

你又會點答?

No comments:

Popular Posts