Search This Blog

Thursday, August 5, 2010

英法之旅 - Day 5

差唔多10點先起身,梳洗完,急差 netbook, 電話。早晨大餐,有公仔麵、蒜蓉包、煎蛋、焗薯、羊扒、蘋果、Yogurt, 總之呢幾日買嘅食物都有,食得唔好嘥。食完清潔完,Check-out 搭的士去火車站,等去 Manchester Airport 嘅火車。

去到機場,臨出火車站,個票務員話張車飛唔啱,原來噚日買錯車飛,不過最後都放行。之後就係去 Terminal 2, 不過好遠,都唔知 Manchester 係咪真係咁多人,要咁大個機場。因為都兩點幾,入閘之後買咗件 Bagel 做 quick lunch. 上到飛機,好快就到戴高樂機場,坐火車去巴黎都係半個鐘左右,不過搵的士就煩,落咗車响火車站行咗幾遠吓先去到的士站。响的士嘅時間,發覺色調唔同咗。响利物浦,建築物多數係偏紅,但呢度,建築物多數係偏奶白色。

去到 Service Apartment, 又係頂樓,不過無露台,風景欠奉,不過有齊各類日用品,Service 好似好過利物浦嗰間。攪完師弟要嘅 Wifi, 去搵食,到最後三個中國人响法國搵咗間意大利餐廳用英文點菜。食完飯,去搵吓有無超級市場或者雜貨舖之類買生果,行咗幾個街口都唔覺有,返轉頭嘅時候原來响對面街就有,真係眼大睇過龍。

返到酒店,Plan 好行程,明天又係新嘅旅程。

No comments:

Popular Posts