Search This Blog

Monday, May 31, 2010

Why Not and How

友人說:
我最憎恨係一啲政棍喺度抽水,輸打贏要.. 口口聲話輸左就認,到頭來又搬出另一番說話,話自己冇輸... 呢種人,無論有冇得自己選特首/議員好,到頭來佢都係覺得自己所講所思所行都是對的... 就算呢種人俾佢真係喺一個民主制度的地方居住,佢都會為左反對而反對囉... (就如: 佢地支持布殊,奧巴馬上台,呢種人就會日日反奧巴馬, 直到佢落台為止) . 我想問: 呢啲係咪我地香港人想要既野呢.

由頭到尾,問題「點解我唔可以回歸第一日就選我喜愛嘅特首?」
選舉係與生俱來嘅權利,點解唔係回歸 Day 1 就可以選特首? 殖民地時代係寄人蘺下,但回歸後港人治港,重要受中央氣?
關政棍乜事? 但係如果要講 How.

第一,公投運動嘅勝負,Day 1 已經講係取決於簡單多數,如今係過半數投票嘅人令辭職議員返回立法會。
第二,社民連口號為「基層主導、民主企硬,旗幟鮮明的反對派」,如果唔鐘意佢哋代表你,你可以唔投該黨票,呢個係你嘅選擇。响民主社會度,選舉係市場主導,當個個都受過教育,而該黨依然有人當選,即係仍然有市場,係咪代表成個社會有問題?

香港依家最大問題係無選擇,立法會議員得一半有得你選,特首就連提名都無份。咁我嘅選舉權、提名權、被選權去咗邊?

當然,如果:
  • 你願意當年董建華繼續做特首
  • 你願意曾任權代表你話中國今時今日嘅成就係多得六四
  • 你願意納嘅稅每月幾萬蚊俾一個唔開會嘅議員 (有十幾位,所以係幾十萬)
  • 你願意納嘅稅每月廿幾萬蚊俾一個有外國國藉嘅副局長、政治助理 (有廿幾位,即係無咗半 mil)
  • 你願意將你嘅最高工資定為廿蚊
我會尊重你,只希望你可以留俾弱勢(相比三百萬,五十萬人係弱勢)發聲嘅空間。

如果無得選,請轉用直接民主,由我代表返我自己。

No comments:

Popular Posts