Search This Blog

Monday, August 14, 2006

有能力就有權力

商台開咗一個長篇廣播劇叫《黃金少年》,Season 1 個 tag line 係「有能力,就有價值」,Season 2 個 tag line 係「有價值,就有權力」。如果兩句係 transitive relation, 就可以演譯成「有能力,就有權力」

呢幾個月攪個 project, 將我識嘅人攪到氹氹轉,依家想話轉 Vendor? 傻啦,呢 D 嘢實有 cost, 我會慢慢玩,我嘅權力就係嚟自我嘅能力,雖然係見唔到,但係係好 Powerful.

8 月 15 日更新
呃我嘅人,我會玩得好盡!

No comments:

Popular Posts