Search This Blog

Sunday, August 24, 2014

新居

過咗四個月,終於租到屋,今日去 Agent 度簽 Contract, 途中要轉搭巴士,等巴士嘅時候,見到 Nokia 嘅廣告,因為 Windows Phone 嘅情義結,最後影低咗落嚟


响巴士度,經過一間賭博公司,見到個幾攪笑嘅 Poster, 睇嚟曼聯今季依然不被睇好


其實今次都算好彩,因為去到 Agent 嘅 Office, 發現係一個迷你倉,一去到嘅時候,見唔到似地產公司嘅地方,唔通又俾人呃? 打個電話,原來地址係啱嘅,個迷你倉其實係兼營 Serviced Office. 好快女代理人就出嚟接我,唔個 Office 係幾細吓,細過我依家住緊間房,不過對一人公司嚟講剛剛好無浪費。

好快 Review 份約,有少少問題但好快就解決咗,之後就簽約,再去新屋度見業主。途中問佢間 Office 唔响街度,點搵客呢? 原來都開咗業好多年,主要做物業管理,最長嗰間屋佢攪咗廿五年。

好快就到咗新屋,業主依家交晒俾個仔 Andy 打理啲物業,因為只需要交電同市政稅,就同我講大概要點做。一切攪掂之後,就接過鎖匙送走 Andy.

對住個廳,真係幾舒服吓,廚房開放式有洗衣機有焗爐,但微波爐欠奉。


間房就擺咗張雙人床,不過似乎就無位擺書枱,睇嚟買都廢事了。洗手間亦都剛剛好。


窗外嘅風景,當然係一流


跟住就出咗去買日用品同煮食用品咁,買吓買吓都唔少嘢。咁啱 Virgin Media 擺 Booth, Sign-up 埋個 Broadband, 不過要三個禮拜後先有人上嚟裝,於是就俾咗少少 Credit, 等扣晒先再俾月費的說。

近黃昏,返咗依家住嘅嗰度煮咗少少嘢食,再搬多少少嘢去新屋,正好係日落時份


Check 過 CityMapper, 地鐵未有耐到,响新屋坐多陣,真係好享受,一個屬於自己嘅空間。


有一個星期嘅時間慢慢搬,可惜 Broadband 唔可以好快咁攪掂,Otherwise 可以响呢個 Long Weekend 搬好晒佢。

No comments:

Popular Posts