Search This Blog

Monday, November 12, 2018

Logo 的藝術


對於顏色配搭同計設美學嘅認識,我大慨小學之後就無學過,記得當年有位美術老師李Sir, 份功課係叫我哋設計一個 Logo, 咩 Logo 都得,教嗰陣話一個成功嘅 Logo, 就係簡單,珠江橋牌成條珠江橋放入去,係反面教材云云。


而成功嘅 Logo 都係簡簡單單,例如無人會唔認得呢個:

又或者呢個:

同埋呢個:


响 Cyberport 度,好多 Logo 都叫偏向簡單


所以當幫新公司設計 Logo 嘅時候,我第一句同設計師講嘅,就係要簡單,之後先講間公司係咩名,想用咩做主色,公司做咩行業,要咩感覺等等 (事實上設計師問咗好多問題,我記得大慨就係呢啲)。

第一轉嘅設計, 係有3個選擇,第三個基本上就係最簡單,於是就叫設計師再 Develop 落去

將顏色簡化,拋開半透明色,近返少少深藍,再加埋要考慮黑白色嘅因素,新 Logo 第二轉就誕生咗:

超級鐘意,我諗要成功,可能就係要有單一嘅信念同埋相信專業,一個好嘅 Logo 相信係一個好嘅開始。

簡單得最極致嚟講,我最鐘意呢個:

幾個三角形,就算唔識畫畫,隨手都畫到,亦係我講電話隻手無聊嘅時候畫出嚟圖案。而三角形係可以砌出任何形狀,所以諗到砌出成個世界地圖嘅人,真係神來之筆:

No comments:

Popular Posts