建築師學會無耐之前向土拓署建議,將葵涌貨櫃碼頭設施遷至青衣或大嶼山西部。呢個建議,响中學嘅時候一位已故嘅物理老師亦題講過俾我哋聽。今日坐巴士嗰陣,沿三號幹線行,行咗十幾分鐘都仲係一大片貨櫃碼頭,咁究竟起到幾多屋呢?
葵涌貨櫃碼頭有279公頃嘅地,細過啟德少少,但啟德一早決定咗嚟起郵輪碼頭、體育城等,所以先得嗰三萬個單位咁大把。如果將貨櫃碼頭變成一個新市鎮,例如用一半地即係140公頃左右起屋,地積比率去到6,即係做到太古城咁,咁就有90,093,924呎建築面積起屋,以平均500呎一個單位,即係有180,187個單位,地區規劃、諮詢、起屋如果全部五年攪掂,施政報告起額完成啦! 以現時平均家庭人數2.9人計,就可以住522,544人。根據《香港規劃標準與準則》,用返葵青區嘅人口分佈推算,社區設施(學校、醫院之類)同康樂設施 (公園、運動塲、泳池之類)需要大約112公頃建築面積,當然唔係所有設施都可以以多層建築,即係用地嚟講,112公頃係 upper bound. 其餘幾十公傾,我諗要用嚟起晒路。
地區經濟方面,可以再參考太古城,樓上係住宅,樓下甚至地庫係商場,應該唔大問題,呢個模式,重可以吸收部份社區設施用地,例如警署、郵局、圖書館、社區服務中心等,加上大廈之間嘅平台可以做空中花園,又可以空出部份用地做其他事。連接去其他區嘅配套,可以靠地面嘅巴士,又或者叫地鐵起條東涌支線又得,反正東涌線已經有唔少轉車站。
五年後解決到五十幾萬人嘅居住需要,似乎可行,但做唔做,係另一件事。做嘅話,順勢起埋10號貨櫃碼頭又得,一舉兩得。
Search This Blog
Thursday, February 14, 2013
新春旺角行
去友人屋企拜年,離開後時間尚早,落信和行一行。皆因上次買唔到 Hunter x Hunter 嘅砌圖,之後又搵唔返間鋪,打算再碰吓運氣。
去信和前,先去兆萬打個轉,睇吓有乜潮物玩意,好多格仔鋪,間間都好似賣緊 Instax Mini, 重要有好多 Cutie 相紙揀,乜當今數碼年代,年輕人興玩 Analog 嘢? 完全摸不著頭腦,呢個係咪後現代社會中,物質世界同虛擬生活中嘅對比?
行完兆萬,見到有一個獵人週邊咁大把,幾百蚊價錢唔高,但公仔似乎唔吸引。閃! 入到信和,都係一堆格仔鋪,似乎唔多純動漫週邊鋪咁,賣手機週邊比較多,日劇鋪都好似唔覺眼添。潮物,係咪要重新定義呢?
行吓行吓,驚喜不多,有幾間有好多聖鬥士,都幾齊添,但出得太濫,好多都睇過就算。唯一想買嘅 Rare Item 係鋼鐵戰士組合一套,但大地同潮兩隻12xx, 翔一隻16xx?! 只好同佢哋道別。另一套 Rare Item 係暗黑聖依系列,唔睇價錢,只得冰河、紫龍同一輝,唔見咗另外兩位,又暗地裏說聲再見。
行到最頂最後幾間鋪,原本打定輸數,啊! 原來砌圖就係响最後呢間格仔鋪度! 但係已經唔係我想買嗰副。我想買嗰副係2011年前出嘅台製夜光砌圖,屬於全職獵人動畫重制前週邊,買少見少。問店員有無其他選擇,答案係無...
唯有再去其他鋪頭閒逛,有新發現! 有唔少獵人週邊,有枱布、手巾、記事簿、Mousepad 等等,2009年台製品,唔... 雖然幾十蚊有交易,但買咗嘅話應該唔會太捨得拆,大嘥咗啲,所以買咗個 Folder, 啤牌同埋海報,100蚊有找,唔使拆都有得睇。
落返樓下,其實有一檔平賣緊兩個日製獵人 Folder, 但係 2012 出品,唔值得買,因為所有 2011/12 年嘅獵人週邊,大部份都可以响 Yahoo Auction 搵到,可以慢慢 Bid.
註: 獵人週邊响 2011 年前係出奇地少,最出名係古拿比加條鎖鍊,但我唔太迷古拿比加,所以無買。我迷嘅係佢:
去信和前,先去兆萬打個轉,睇吓有乜潮物玩意,好多格仔鋪,間間都好似賣緊 Instax Mini, 重要有好多 Cutie 相紙揀,乜當今數碼年代,年輕人興玩 Analog 嘢? 完全摸不著頭腦,呢個係咪後現代社會中,物質世界同虛擬生活中嘅對比?
行完兆萬,見到有一個獵人週邊咁大把,幾百蚊價錢唔高,但公仔似乎唔吸引。閃! 入到信和,都係一堆格仔鋪,似乎唔多純動漫週邊鋪咁,賣手機週邊比較多,日劇鋪都好似唔覺眼添。潮物,係咪要重新定義呢?
行吓行吓,驚喜不多,有幾間有好多聖鬥士,都幾齊添,但出得太濫,好多都睇過就算。唯一想買嘅 Rare Item 係鋼鐵戰士組合一套,但大地同潮兩隻12xx, 翔一隻16xx?! 只好同佢哋道別。另一套 Rare Item 係暗黑聖依系列,唔睇價錢,只得冰河、紫龍同一輝,唔見咗另外兩位,又暗地裏說聲再見。
行到最頂最後幾間鋪,原本打定輸數,啊! 原來砌圖就係响最後呢間格仔鋪度! 但係已經唔係我想買嗰副。我想買嗰副係2011年前出嘅台製夜光砌圖,屬於全職獵人動畫重制前週邊,買少見少。問店員有無其他選擇,答案係無...
唯有再去其他鋪頭閒逛,有新發現! 有唔少獵人週邊,有枱布、手巾、記事簿、Mousepad 等等,2009年台製品,唔... 雖然幾十蚊有交易,但買咗嘅話應該唔會太捨得拆,大嘥咗啲,所以買咗個 Folder, 啤牌同埋海報,100蚊有找,唔使拆都有得睇。
落返樓下,其實有一檔平賣緊兩個日製獵人 Folder, 但係 2012 出品,唔值得買,因為所有 2011/12 年嘅獵人週邊,大部份都可以响 Yahoo Auction 搵到,可以慢慢 Bid.
註: 獵人週邊响 2011 年前係出奇地少,最出名係古拿比加條鎖鍊,但我唔太迷古拿比加,所以無買。我迷嘅係佢:
| 買咗好耐嘅超稀有品 |
Sunday, February 10, 2013
每日一字 16
蛇年,英文 Year of Snake
Snake
英文字通常有深淺之分,就好似 join 係淺字, participate 係深字,深字比人嘅感覺係高級。而呢啲高級字多數源於法國,而蛇嘅深字係 Serpent
不過 Serpent 呢隻字太高級,高級到上咗神枱,所以現代應用上剩係用响象徵性嘅義意,即係神話故事或者係圖案咁。至於點解叫 Year of Snake 唔叫 Year of Serpent, 呢啲約定俗成嘅嘢,無得解!
祝大家蛇年 事事順利 身體健康!
Snake
Old English snaca, from Proto-Germanic *snakon (cf. Old Norse snakr "snake," Swedish snok, German Schnake "ring snake"), from PIE root *snag-, *sneg- "to crawl, creeping thing" (cf. Old Irish snaighim "to creep," Lithuanian snake "snail," Old High German snahhan "to creep"). In Modern English, gradually replacing serpent in popular use. Meaning "treacherous person" first recorded 1590 (cf. Old Church Slavonic gadu "reptile," gadinu "foul, hateful").
英文字通常有深淺之分,就好似 join 係淺字, participate 係深字,深字比人嘅感覺係高級。而呢啲高級字多數源於法國,而蛇嘅深字係 Serpent
c.1300, "limbless reptile," also "tempter in Gen. iii:1-5," from Old French sarpent, from Latin serpentem (nom. serpens) "snake," from prp. of serpere "to creep," from PIE *serp- (cf. Sanskrit sarpati "creeps," sarpah "serpent;" Greek herpein "to creep," herpeton "serpent;" Albanian garper "serpent").
不過 Serpent 呢隻字太高級,高級到上咗神枱,所以現代應用上剩係用响象徵性嘅義意,即係神話故事或者係圖案咁。至於點解叫 Year of Snake 唔叫 Year of Serpent, 呢啲約定俗成嘅嘢,無得解!
祝大家蛇年 事事順利 身體健康!
Subscribe to:
Posts (Atom)
Popular Posts
-
返咗嚟香港成個禮拜,但係個心依然掛住藍天白雲青山綠水嘅澳洲,今次放假實在太舒服! 呢個,係咪假後症候群嘅其中一個病癥?
-
究竟係過門都係客,定係過咗門係新抱? 定抑或新抱到最後都係客人?
-
一朝早搭機場巴士,收到唔少人嘅祝福 全幅家當,就係得咁多,過到去會買好多嘢吧 Check-in 完之後,有兩個鐘先入閘,週圍閒逛一番,見到星星嘅威力 同埋星矢嘅威力 入咗閘,又見到一個古蹟展覽 時間尚早,搵個地方叉一叉電 登...
-
前一日唔見咗個鎖匙包,流落咗响巴士總站,好彩美寶BB幫我拎返。雖然一點半放,但似乎各人都好忙,兩點鐘一大班人去食晏,之後返屋企嘅返屋企,返公司嘅返公司,Xperia Z1 六人組就落銅鑼灣 Sony 個客顧服務中心做防水檢查。 落到銅鑼灣,竟然無人知東角中心响邊,要 Goog...
-
一朝早就响房度玩 2048, 玩咗成個鐘,終於完成到。 食咗個 Lunch 之後,又跟住旅遊書出去行吓。 今次去 Convent Garden,本來有車站直達,但今日封咗,所以要响 Leicester Square 落車,再行五分鐘過去。沿途基本上係購物區,尤其係賣...
-
六四晚會,今年係第廿四年,似乎又會同以往一樣,獻花、播某民運人士訪問、唱自由花、搵89年出世嘅人出嚟玩薪火相傳。廿四年呀! 大個仔喇! 已經廿四歲,同你玩咗咁多年,可唔可以有啲新意? 唔係嗌幾句結束一黨專政,就可以當推動咗民主運動,有無實際行動呢? 可能好多人都唔知,支聯會嘅...
-
部手機由高處跌咗落地,本來諗任無乜嘢,因為都跌過幾次,好 Robust, 無事。但再睇個 Screen, 全無反應,心裡一沈,爛咗?! 過唔到新年乎? 駁落電腦,又有反應,似乎只係個 Touch Screen 裂咗。拎去整又費時失事,上網睇吓,YouTube 有教點換,但無講...
-
原來要去澳洲做嘢唔係太難,係時候考慮吓係咪要轉換環境。
-
呢幾個月,都係一朝早就要落個客度開 Daily SCRUM. 之前都係搭地鐵,好似好快,但係好多時間都係行。行上行落再加等車嘅時間,係成個行程嘅60%. 噚日見時間鬆動,搭電車,唔駛點行,又可以閉一閉目養神,好舒服! 有時候 將生活節奏減慢 是一種享受