Search This Blog

Tuesday, July 28, 2015

娃娃愛天下

我記得我好似係直播睇呢場表演,但睇返時序,係2001年3月嘅事,我都重未返香港,所以就當我响平行時空睇緊直播,當時感覺係個比賽好騎呢。

今朝睇返新版本,只係多咗個雨僑响度,阿舜就做咗和音同伴舞,跳舞好咗少少嘅,唱功無乜變。有好多人話當然批評佢嘅江華都走咗去做保險,而佢今時今日俾人恥笑完後重可以上台表演,好勵志的說。

可能係唔响現場嘅問題,總覺得跳舞嗰 Part 一個人跳太 Dry, 唱歌一去到高音就上唔到去,攪到雨僑都好似有少少失準 (我好配服當年彭家麗同主席唱《從不喜歡孤單一個》)。成個表演,擺得上枱面嗎? 呢個係 Entertainment Business, 個表演有人睇,有人 Being entertained, 有人 Buy 就得啦!

No comments:

Popular Posts