Search This Blog
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Popular Posts
-
呢篇文源於 facebook, 响 blogger post 完再由 RSS feed 返入 facebook. 規則:當你比人tag左,就要寫一篇note,內含16項有關你的事情,習慣,喜好,目標....或任何各不相干但有關你的東西。最後tag另外16個人。你必須tag返t...
-
資訊科技入面,有一種標準叫 de facto standard, 即係唔係一個業界嘅標準,只係約定俗成,好多人用嘅一套方法,變成實際上嘅標準。例如,Microsoft Windows 係 PC 嘅 "standard" OS, 又或者當年 IE6 中 HTML...
-
After the final exam, I thought that I could have a nice rest. However, there were tons of work waiting for me to pick up. I metally turned ...
-
一套好 Heavy 嘅日劇,內容緊湊得係需要不停咁睇去追劇情,唔太欣賞。
-
Shane Ng 頭 200 個 result: 1. 自己嘅網站, Facebook, 自己嘅相簿, 有份寫嘅 Paper 2. 交友網站 (Facebook, LinkedIn, etc) 同名嘅 Profile 3. 自己嘅 Projects - 包括 JavaScr...
-
星期一,同 Microsoft 攪咗個 Bootcamp, 一個省招牌嘅動作: 1. Microsoft Hong Kong 响 BizTalk 嚟講第一次攪 Bootcamp 2. 公司第一次同 Microsoft 攪 Bootcamp 3. 我第一次同街外人做 seminar...
-
7776@0.41 142.8 = 買入時現貨價 144.76 = Breakeven point 145.6 = 買出時現貨價 116% = 盈利 馬後炮: 6 月 7 日 - 無聊睇輪,有意外發現,決定第二日跌就買入。 6 月 8 日 - 真係跌咗,決定出一個低價買,買到就買...
-
These two months, I am addicted to a Korean game. I need to stop it as soon as possible. The homework is going to kill me soon.
-
I has been a long time I haven't blogged here. I feel quite exhausted after these few months. Doing project management is not fun at al...
No comments:
Post a Comment