上年馬拉松坐車返歸,今年返返去跑十公里賽,勉強完成。
準備
今次係零準備,新年之前大傷風咗兩次,想練都無得練。新年後亦忙於工作,最後係完全無練。可以做嘅本來係充份嘅休息,但之幾日又夜瞓,所以基本上係狀態最差嘅情況下跑。本來前一晚想早瞓,但夜鬼係早瞓唔到,由八點响床度捵到十一、二點,唔知幾時瞓著。
出發
三點半起身,食咗個包,一個柑,幾粒沙糖桔,幾塊餅。準備好所需能量,換好衫出發。坐地鐵,好多人,比繁忙時間要多,將三萬幾人响一個鐘頭內消化唔係一件簡單嘅事,但十分鐘先一班車,會唔會過份少少? 去到中環,已經無晒企位咁際,去到金鐘,全九龍轉車過嚟嘅人一條隊只係上得幾個,排後面嗰 D 真係唔知幾時先可以到維園。
賽前
响維園,見到嘅係人潮,但竟然撞到朋友,約埋賽後食早餐。睡意係有,狀態麻麻,但係幾年前跑過,知道大概情況,唯有放鬆心情享受比賽。
賽事
去到起點,唯一要提醒自己係唔好跑咁快,望住對面海嘅燈光,或者東廊週邊嘅住宅,加上微微嘅海風,感覺豁然開朗。响唯園飲過幾啖水,但可惜因為行去起點嘅路程變成代謝物,開跑時有少少便急,但並唔嚴重,因為排汗嘅關係,情況無再加深。大約十幾分鐘後去到兩公里,已經見到回程嘅人,真係好強勁! 去到四公里,折返向西行,見到第一個水站,慢起嚟回氣、飲水、繼續上路。身體好明顯好需要水,飲完水之後,精神好多。
完成
八公里,再經過水站,體力OK, 但係大腿開始酸痛,步拔要減慢。過咗東廊,响馬路見到有條天橋要上,開玩笑,好斜! 唯有硬著頭皮發力跑過。聽到歡呼聲,時鐘响五十五分跳緊,減返起跑時間,應該係五十分鐘左右完成,好成功! 越過終點,接過能量袋,第一件事剩係知道要飲水同食嘢補充。攞咗行李,坐一陣,拉拉筋,回復基本狀態,換衫洗面。
賽後
電話到,約好見面地點,同朋友加朋友舊同事一齊去天后食早餐。It's the greatest breakfast I have ever had! 友人請,多謝晒! 食完早餐,搭巴士返屋企已經八點幾,身體好似無乜事,沖涼再瞓過。
事後
痛醒咗,大腿同膝頭開始因為安多芬減少而產生疼痛,還好係一點左右嘅午餐時間。腳痛,唯有响屋企睇片,但四點左右都係被周公召咗上床瞓。再醒嘅時候已經係七點八,俾煮麵嘅味道香醒,但大腿同膝頭依然幾痛,拉筋係唯一可以做嘅事,希望可以早日康復。啊媽之後話,原來我將緊急聯絡人嘅電話,寫咗朋友屋企嘅電話... 至於下年嘛,剩係想帶相機上青馬橋影相,跑四十二公里真係唔係人咁笨。
所有跑手,不論路程幾遠,肯咁早起身落場跑,跑完又好,跑唔晒又好,都係對個人挑戰嘅羸家。
Search This Blog
Sunday, February 8, 2009
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Popular Posts
-
返咗嚟香港成個禮拜,但係個心依然掛住藍天白雲青山綠水嘅澳洲,今次放假實在太舒服! 呢個,係咪假後症候群嘅其中一個病癥?
-
前一日唔見咗個鎖匙包,流落咗响巴士總站,好彩美寶BB幫我拎返。雖然一點半放,但似乎各人都好忙,兩點鐘一大班人去食晏,之後返屋企嘅返屋企,返公司嘅返公司,Xperia Z1 六人組就落銅鑼灣 Sony 個客顧服務中心做防水檢查。 落到銅鑼灣,竟然無人知東角中心响邊,要 Goog...
-
究竟係過門都係客,定係過咗門係新抱? 定抑或新抱到最後都係客人?
-
一朝早就响房度玩 2048, 玩咗成個鐘,終於完成到。 食咗個 Lunch 之後,又跟住旅遊書出去行吓。 今次去 Convent Garden,本來有車站直達,但今日封咗,所以要响 Leicester Square 落車,再行五分鐘過去。沿途基本上係購物區,尤其係賣...
-
匯豐將好幾年前响印度起咗個 IT team. 根據可靠消息透露,佢哋 internal study 過大概可以節省 10% 嘅 IT 支出 (要匯豐咁大,先做到 10%, 相信係最 optimal)。但劇情又峰迴路轉,今年佢哋又打算搬返嚟香港。即係,有 D 嘢將呢 10% 嘅 b...
-
讀過 micro-economics 嘅人都知最接近 pure competition model 嘅市場係股票市場,但諷刺嘅係,香港貴為全求最經濟自由首位,當中嘅股票交易全部都係响一個 monopoly 入面發生,亦即係港交所。响網上搵到嘅滄海遺珠: 港交所壟斷 香港百病之源 ...
-
富士康高壓管理,工人唔離開,只係為咗多少少嘅工資。人生充滿選擇,點解工人有勇氣去結束自己嘅生命,而唔去辭職? 低少少嘅人工,比死亡更可怕嗎?
-
Blog, Weblog 也,放响網上俾人隨時寫隨時睇嘅記錄. 唔想俾人睇,就唔好話俾人知,甚至變成 private blog. lock 住要人 request 跟睇俾你 authorize 再 login 先睇到,唔... 無嘅,麻煩囉... 即係唔介意人哋睇但又想知邊個睇過...
-
等咗好耐,regression 終於出現,目標係 50 天平均線,就可以出擊。
-
就係因為呢半秒,俾 user 用到 D 唔應該用到嘅 feature. 只可以講一句,shit!
No comments:
Post a Comment