Search This Blog

Saturday, August 27, 2016

月球之旅

大約响2015年,第一次見到月球燈,就好想有一個,因為實在太靚。當時响 Indiegogo 集資,可惜慢咗一步,已經無晒 Quota.

幾個月前搵到間 Workshop 做月球燈,一路都無報到名。見就嚟中秋,搵咗徒弟仔同男神一齊做個 Workshop. 成個過程要成四個鐘,就一齊响對面間阿鴻小吃食咗晚飯先。

食潮洲嘢,嗌咗個炒飯加湯,一個南乳粗齋,再嚟一個蠔餅,三個人剛剛好,味道不俗。

食完嘢,時間差不多,就過對面工廈。好本能咁上咗一層樓搵電梯,電梯係有,但感覺上又唔多對路,正當疑惑之際,就試吓去返地下,經過個停車場,真正嘅電梯就出現咗。

上到去間 Workshop, 呢啲手作嘢,本來以為係女仔教,但其實係兩條仔。介紹完大慨嘅流程,就真係落手做。流程大慨就係溝膠水,倒落個模度,再搖勻佢,搖九次,每次兩分鐘。唔好睇少呢個動作,真係攪到出晒汗手到軟埋。

之後就等乾,等乾嘅時間,導師就寫名。唔好睇佢係男仔,手字都幾靚:



跟住就係打磨公仔嘅時間,聽聞可以將個太空人公仔磨成一隻玉免...


時間差不多,就係將個月球燈由模具拎出嚟,聽聞如果啲膠水搖得唔夠勻,拎出嚟嗰陣就會爛。好好彩地,所有人嘅燈都無爛到,之後就係亮燈儀式。

有乜嘢靚過一個月球燈? 就係五個月球燈


加埋剛剛打磨好嘅太空人


近看月球


跟住就係將赤度嘅水口位打磨返平佢,而最後製成品就係咁樣


加埋頭先嘅字連包裝盒


等埋徒弟仔收拾,離開嘅時候,已經十一點幾。

盞燈靚係幾靚,但唔知擺响邊好 -_-

Tuesday, August 23, 2016

理念

理念,好多人都有,但,好多人都唔會做到。

政黨如是,工作如是。

空談理念,最後只落得失望下場。

遇著不如意事,就努力去解決。

時間,擠一擠就有,但要費盡氣力去做吃力不討好的事,對不起,沒有下次了。

是日心情不佳,就讓我發洩、就讓我使勁一番、就讓我成功後勝利歸來。

Sunday, August 21, 2016

全民制憲

民調: 係嘥氣,最準嘅民調,就係選舉完結後出嚟嘅結果。

永續基本法: 只限於地契,反正港島區嘅地契唔受 2047 大限影響,不作詳述。

全民制憲: 先係主菜,當今香港面對嘅問題,係系統/制度/結構上嘅問題,根源之一,係部基本法做得唔好。所謂永續基本法嘅條件之一,係部基本法需要由香港人有份參與,以「本土」利益為依歸,再清淅地將含糊嘅條寫返好佢。曾經有一套可能嘅方法,只係政府自己唔肯做:


系統做得好,乜嘢人去執行已經唔係問題,君不見 iPhone 响普通用家手上玩得不亦樂乎,就係因為系統做得好。

任何政團對全民制憲有晒全盤計劃並承諾執行,我都樂意支持。

投票: 唔係想對家輸,而係想己方羸,而要羸,就一票都不能少。所以,不論你嘅立場,出嚟投張直選票,今屆唔投,下屆唔知有無得投。功能組別嗰啲: 算9數啦你.jpg

Saturday, August 6, 2016

What if?

話說去書展買咗幾本書,其中一本係《What if?》

書入面都係一啲異上天開嘅奇怪問題,但係就用一個科學,甚至係常識嚟解答問題。


其中一條問題,係講緊如果全地球嘅人一齊跳起身會發生啲乜野事。而本書分析嘅唔只係跳完之後發生咩事,重分析埋全地球人點樣離開,到最後,呢個故事個結果呢,就係因為糧食同埋治安嘅關係而死咗好多人。

呢本書三百頁左右,入面有唔同既故仔,都係一啲短嘅故仔嚟嘅, 好容易消化,所以呢好快就睇完,有興趣嘅話可以拎去睇。

Popular Posts