Search This Blog

Tuesday, November 26, 2013

雜記 5

今日先發現,雜記係無 Post 到上 Facebook. 或者都係比較私人嘅事,所以呢篇都係唔 Post.

噚日搵咗師弟去試吓揸車,但攪到差少少撞埋欄到,好彩有驚無險,所以去關島都係唔好揸,但係似乎要為四個月後嘅事要準備。之後响 Coffee Shop 度傾咗一陣計,再自己落灣仔買少少嘢。

今晚同靚仔魔術師响佐敦食飯,但記錯車站位置,所以遲大到。為咗幾隻煎餃子食咗個好大碗嘅拉麵,聽日要努力做 Gym 了。食完嘢,一齊去逛吓,睇吓玩具咁,竟然俾我見到有六神合體嘅 Mouse Pad, 都真係 Rare Item 得好無道理,卅年前嘅卡通,電腦重未普級,點解會有 Mouse Pad, 真係諗唔通。

原來唔經唔覺已經到咗旺角,入到去信和先發現原來係信和... 除之外無乜新嘅發現。再去 Chic 之堡睇魔術,支 Vanishing Pen 唔錯。

最後到咗兆萬,One Piece 公仔大跌價,路飛都只係40蚊隻,於是就買咗隻送俾大學時期嘅兄弟。

見到一篇講巨蟹座嘅文章,係咪講緊我呢?
巨蟹天生就會遠離那些人品不好的人,而且會離的遠遠的,不過不是瞧不起對方,而是想要減少一些不必要的麻煩,雖然巨蟹有很多很多的缺點,但優點也是很多的,比如善良,有原則,不喜歡拍馬屁討好別人,不習慣說好話(把你當朋友的話往往會直言你不對的地方),巨蟹很特別的地方是看似重面子,但有時候卻又沒那麼在意,讓人摸不著頭緒。

本來下面張圖想寫一篇以《男人的浪漫》為題嘅文,但唔寫出嚟似乎啱 Feel 啲。

Saturday, November 23, 2013

香港畫廊周

趁住香港畫廊周,又行吓附近嘅畫廊,發現咗幾間平時無行過嘅畫廊,不過就無乜大驚喜。

行到 G.O.D. 附近,對面間舖裝修好,外牆較果幾好,影咗幾張相。我諗如果無咗個終止路牌,話响外國影都有人會信。


跟住幅地圖行吓行吓,行到去中環畢打行,樓上差唔多層層都係畫廊,質素重要係唔差嗰隻,原來藝術真係可以賺錢的說。

Tuesday, November 19, 2013

The Making Of: Cover Photo

差唔多一個月無 Update 過 Cover Photo, 今日响徒弟仔個位度見到幅上個禮拜影嘅相,不論構圖同人物都幾得,好快咁响腦海中 Crop 咗出嚟。

返到屋企,先由 Portrait Crop 做 Landscape 再 Upload 跟手 Reposition 返啱個位,同心目中諗嘅一模一樣,掂呀!

Monday, November 18, 2013

魔術TV Show

我唔係話睇唔起香港嘅魔術師,但剛剛上 myTV 睇咗第一集《街頭魔法王》,嗰浸媒除真係大得離譜。做街頭魔術,係要由個魔術師主導,唔使班主持人响週圍攪氣氛㗎囉! 除非你覺得個魔術師唔夠料,表演嘅嘢唔夠驚喜啫,得嘅話觀眾自然會圍圈睇,呢啲叫 Showmanship 呀!

一台獨大就係咁,攪邊飯死返飯。

日常之Gym Room

病咗一個星期,無去做 Gym, 今日開始返,已經有少少退步。做唔到嘅時候,可以選擇做少一 Set, 又或者抖耐少少,再唔係,坐一陣,遲少少先拉筋等等。勉強無幸福,身體對自己最誠實,經驗似乎就係教識咗我去聆聽身體嘅狀態。始終做 Gym 嘅目的,係要健康,唔係為咗做而做。

東京 Band Wagon

本來見佢收視嘛嘛地無睇,但有龜利和也,有少少睇頭啩,於是就睇咗。係單元劇嘅組織,講愛的說。我諗,鐘意睇《深夜食堂》或者係《深夜烘焙坊》嘅人會鐘意。

Sunday, November 17, 2013

多事之日

之前整開頭嘅 Stylist 轉咗去另一間响銅鑼灣嘅 Salon, 今日下晝又去整一整。當然,一整又要兩個幾鐘,不過同其他銅鑼灣嘅 Salon 唔同,無乜藥水味,不過啲雜誌好似都係一兩個月前。今次就俾 Stylist 自由發揮,唔記得要話佢聽唔好剪到咁短,最後真係好似太短。

差唔多6點,食少少嘢,繼續今日嘅行程,先去皇室堡睇吓有無 GoPro 嘅嘢啱買,可惜無。再落 188 拎幅新眼鏡,因為之前唔見咗幅太陽眼鏡,今次配咗幅可以 Clip 落去嘅。至於點解唔整幅變色鏡,因為一來驚佢兩年後氧化,二來有時影相嘅時候想用清鏡嘛。不過幅新眼鏡加個短髮 Look, 略嫌稚氣太重,應該要放假先會戴。

之後行去 298, 再睇睇有無嘢啱買,目標係潛水用嘅 Filter 同埋車用電話座同 Lighter Charger, 外加一張 MicroSD. 部份有嘅,但先幾日去深水埗睇過,比較下略嫌貴咗少少,都係再去深水埗一次過買晒啲嘢佢。

搭地鐵,話咁快就到,成條鴨寮街,行過。行到最後,先入手 55mm 紅濾鏡,再見到有 Z1 套,唔貴,買個嚟試吓,再攪掂埋個 Charger. 跟住直入黃金,買 SD Card 同電話座。全部嘢三舊左右,尤其個紅濾鏡,本來預咗要幾百蚊,點知只係幾十蚊就攪掂。係張 SD Card 貴,但32GB同Class 10, 無計。

可惜無 GoPro 潛水用嘅 Filter, 唔係會開心好多。一攪就攪到八點半,本來想用兩個下晝做嘅事夜晚做埋,充實得很,聽日可以大覺瞓了。

Saturday, November 16, 2013

師徒

今個星期嘅《Legal High 2》, 講到古美門要黛離開。我諗,呢個亦係古美門對黛嘅一個肯定,即係話佢學滿師。雖然短短嘅一幕,但好明顯係一粒催淚彈。

曾經有一位中學老師話過,一個學生如果同老師一樣叻,只係代表個老師合格。我諗,每一個做師傅嘅理想,都係希望徒弟青出於藍。

Wednesday, November 13, 2013

上堂5

唔經唔覺,上個禮拜五上咗第5堂,可能習慣咗,小腿無之前咁攰,亦都掌握到少少竅門,無之前咁唔協調。話雖如此,記憶力始終有限,呢排响街等人或者等 Lift 嘅時候,都會嘗試小步幅咁練,希望用肌肉去記憶,代替腦部記憶。今堂啊 Sir 玩轉身,似乎同跳舞機一樣,係另一個層次嘅嘢。

正能量

好多事情都有正反兩面,爭在可唔可以將件事慢慢轉向。學灘叔就齋,所以好多事只要啪著咗個掣,好多嘢就 OK 晒. You Are What You Think 的說。啲賭仔都係咁講,唉唉聲唉衰晒,越窮越見鬼是也。所以,用正能量去修補人生中嘅不足,係有佢嘅道理。

不過,人生同政治唔同,好多嘢唔到老百姓們話事。即係歷任特首都係與民眾對著幹,個個都話係曲線支持普選,但結果係點,心知肚明。

Tuesday, November 12, 2013

Escape Plan

星期日同小雲去街,因為要買配返幅太陽眼鏡,去咗灣仔188. 試完呢款試嗰款,最後售貨員拎咗幅可以 Clip 個太陽鏡框嘅,Good! 二話不說地買下。

跟住去太古城睇《逃亡大計》,情節一般外加幾個笑位,最犀利係最後一幕個鏡頭 Zoom 埋去 Close up 阿諾嘅眼神,型男就算有返咁上下年紀都係型。

睇完戲食嘢,大家都唔知食乜好,响太古城行咗兩個圈,到最後小雲想清清哋去食米線,似乎响難搵咗啲,到最後都係去 Food Count.

送完小雲返歸,要關心吓位抑鬱小生,但又問唔到啲乜,無符。

個人好病,最後一早就大覺瞓。

Monday, November 11, 2013

Z1 Club

話說用 Windows Phone 嗰陣,啱啱就係同 Microsoft 嘅人 Work 得最緊密嘅時候,所以好多時都會撞聲,尤其係 Email 同 Whatsapp 呢兩大個通訊渠道嘅聲。出咗部新電話之後,於終有返自己嘅聲,只係要重新適應過啲聲。

點知响呢一個月嘅時間,好多同事都出 Z1, 出吓一部,出吓又一部,咁就變咗公司有五部 Z1. 真係好想聽吓五部電話一齊收公司個 Whatsapp group message 嘅時候嗰種震撼。

Sunday, November 10, 2013

𧦠異

香港嘅社會運動,到最後散水嘅時候,都話會將運動「遍地開花」。但之後就只會隨住時間而忘記,又或者係每年一兩次嘅集會先再講起。

真正嘅片地開花,就只可以由教育體制、宣傳著手。政府要推國民教育又或者係每晚新聞前嘅國歌,就係要愛國愛黨嘅情操遍地開花。政府只要定好政策,拎到撥款,就可以做到嘅事情,民間要做到,就要諗點樣可以做到持繼性。所以講遍地開花前,最好諗定點籌募資金,再定下行動計劃,否則,响客觀環境下,最終只會變成散水嘅藉口。

Saturday, November 9, 2013

Students and I

噚晚一個人响 Office, 見到幾個 One Piece 嘅公仔,忽然覺得佢哋同徒弟們好似,所以加埋自己嗰隻,一齊影咗幅相。

Friday, November 8, 2013

承諾

今年某日,應承自己開始寫多啲 Blog.
之後,又再應承自己一個禮拜最少做兩次 Gym.
應承自己嘅嘢唔可以隨便放棄,否則一發不可收拾。

Wednesday, November 6, 2013

麥記的二三事

我又湊吓熱鬧講麥記
  • 細細個食麥記係一件好開心嘅事
  • 以前食早晨全餐係會將啲料夾埋變成一個包咁食
  • 都係薯仔製品,唔知點解薯餅係好食過薯條
  • 其實麥記响外國唔係一個特別平嘅選擇
  • 當然外國嘅麥記係好大份
  • 而美國麥記嘅汽水係可以無限Refill
  • 買一盒廿件嘅麥樂雞食係一件好過癮嘅事
  • 其實食麥樂雞只係想食啲汁 (唔係雞汁,係甜酸醬...)
  • 唔知點解無麥香雞餐
  • 包嚟講,最鐘意將軍漢堡
  • 以前都鐘意巨無霸,但响美國食過大嘅之後,飽到有少少驚
  • 好耐無去過麥記座底食嘢,最多都係買奶昔、新地筒或者係飛雪出街食
  • 不過我都係鐘意 Burger King 多啲

Tuesday, November 5, 2013

Reflection

《正能量自我輸入中》
作為一個 Architect, 好了解面對新事物,第一次做嘅事一定未掌握得咁好。好多事都要依據實際情況不斷重塑,不斷改進。只要俾少少耐性,將個 Foundation 做好佢,日後嘅 Maintenance 就可以簡單好多。
《/正能量自我輸入中》

Sunday, November 3, 2013

十萬個冷笑話

好耐未睇過一啲唔駛用腦又好笑嘅動畫,機緣巧合下搵到,雖然係普通話,但係好攪笑。只係十幾集,但夠消磨一個下午,唔錯!

Popular Posts