Search This Blog

Monday, December 31, 2012

夕陽無限好@海怡半島

今年又係除夕影日落,南區似乎依然係首選,數碼港同淺水灣都去過幾次,赤柱個景又不太喜歡。去 Google Map 睇吓,原來有一個遠在天邊近在眼前嘅地方: 海怡半島。一個唔陌生嘅地方,中學時代有同學响度住,學車嗰陣亦都成日去,但自從考完車之後都無再踏足過。

海怡半島其中一個勝過其他南區嘅地方,係唔使轉車,一程90B大概九個字就到。記得頭一兩次有次响數碼港影夜咗,唔識搭車返屋企,最後要搭車去銅鑼灣再轉車...

有唔少好位,揀咗個多啲嘢睇嘅位,Set 好 AutoMate, Set 好部相機,效果唔錯。
 
影 time lapse 嘅同時,亦都影吓全景,影吓東又影吓西咁。
日落西山,又係時候返歸,又係90B一程車,輕輕鬆鬆幾個鐘攪掂!

Friday, December 28, 2012

本末倒置2

警察唔俾元旦遊行擺街站,話街站阻塞通道,令遊行隊伍無發暢順完成云云。

咁多年嚟,我都只係聽過警察唔開行車線,又或者警察攔住遊行隊伍唔俾過馬路,又或者要參與集會嘅人兜到無雷公咁遠入會場,攪到入又入唔到,出又出到好似便秘咁,行到天黑都未行完。

用咁多心機去攪小動作,不如用個腦去諗吓點去協助主辦單位用最少嘅時間完成件事。市民快快脆脆行完你咪又係早啲收工!

又係我?

相當哽耳,亦都估唔到係出自一位師弟口,皆因當時嘅中學校長係唔鐘意呢句,响佢面前講,應該會一巴星埋嚟。呢位校長鼓勵學生講「等我嚟!」

時移世易,校長老早退休,雖然對呢位校長好感不大,但我好似又真係無乜點講過「又係我?」就當我俾佢洗咗腦吧! 出現咗講呢一句嘅師弟,第一個感覺係失禮。嚟一個訓示係必然嘅,否則他日必有惡果。

Wednesday, December 19, 2012

高下立見

一位法國啟蒙時代的思想家、哲學家、文學家說過:
I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it.
一位香港的大律師在 2004 年引用過:
他雖然不能接受示威者的意見,但願意犧牲自己的性命去保護抗議者的言論自由,「我將用一生來捍衛這種權利。」
一位蜚聲國際的荷里活演員、大導演在 2012 年說過:
應該限制港人遊行權利,規定什麼可以遊行,什麼不能遊行。
這說明了為何要讀書。

Saturday, December 15, 2012

最低工資

中電
2011年: 4.9%
2012年: 5.9%
合共: 11.1%

港燈
2011年: 6.3%
2012年: 3.9%
合共: 10.0%

大老山隧道
11.1%

九巴
2011年: 3.6%
2012年: 8.5%?
合共: 12.4%?

最低工資: 7.1%

Tuesday, December 11, 2012

免費電視的二三事

無線同亞視話反對發出新嘅免貴牌照,話規管不公云云。人家自己鋪線入屋,你就將獨享頻譜。你要政府對新加入者一視同仁,咁不如過幾年你放棄使用頻譜,交返俾政府,再公開競投囉,最公平公正。

你又唔會出唔起啫!

Monday, December 10, 2012

Field Test

同事話由公司跑返屋企,劃咗條跑市區馬路嘅路線,我就建議不如上半山。一來無咁多紅綠燈,二來寶雲道一向都多人跑。不過,最麻煩就係要搵條無咁斜嘅路上山。講得出,就當然要試吓,反正今日要做Gym, 一於半程截返。

一開始,上水坑口街,都幾還好,之後荷里活邊微斜,少少辛苦。但上依利近街開始就出事,全程一段斜路一段平路,直至羅便臣道,但已經完全無氣,入寶雲徑開始落斜,所謂上山容易落山難,斜度太驚人喇! 最終紅灣仔峽邊落返皇后大道東後,全平路,半跑半行去Gym.

下次試吓唔上咁高,跑堅尼地道。

View Mid-Level Trail in a larger map

Saturday, December 1, 2012

那誰... 在付鈔?

今日睇報紙,講中電將「剩餘燃煤機組發電並售予內地」,原來「中電目前供應本港的電力主要來自核電及天然氣發電,煤電主要供應內地。」

咁即係,污染物就留响香港,跟手賣電俾內地賺錢? 用天燃氣就係想減少香港嘅污染物同二氧化碳嘅排放,咁家陣咁做有咩意思呢? 將香港嘅資源,賣俾大陸,咁同水貨客有乜分別?

Popular Posts