Search This Blog

Monday, December 31, 2012

夕陽無限好@海怡半島

今年又係除夕影日落,南區似乎依然係首選,數碼港同淺水灣都去過幾次,赤柱個景又不太喜歡。去 Google Map 睇吓,原來有一個遠在天邊近在眼前嘅地方: 海怡半島。一個唔陌生嘅地方,中學時代有同學响度住,學車嗰陣亦都成日去,但自從考完車之後都無再踏足過。

海怡半島其中一個勝過其他南區嘅地方,係唔使轉車,一程90B大概九個字就到。記得頭一兩次有次响數碼港影夜咗,唔識搭車返屋企,最後要搭車去銅鑼灣再轉車...

有唔少好位,揀咗個多啲嘢睇嘅位,Set 好 AutoMate, Set 好部相機,效果唔錯。
 
影 time lapse 嘅同時,亦都影吓全景,影吓東又影吓西咁。
日落西山,又係時候返歸,又係90B一程車,輕輕鬆鬆幾個鐘攪掂!

No comments:

Popular Posts