Search This Blog

Tuesday, July 31, 2007

繁忙的今天

一切順利,所有事情都 pipeline 得好準確,係充實嘅一日。

皇后碼頭

天星補唔住,就算皇后走得甩,但係成個建築群嘅格局已經無咗。

如果唔睇成個格局,皇后碼頭重遷拆重建後,的確會變成一個涼亭加一個牌匾,歷史價值久奉。就好似皇后大道中同皇后像廣場咁,唔會因為多咗個皇后而令佢有歷史嘅光環。

但係,如果可以因此而令政府多加關注落其他有歷史價值嘅地方,呢件事會有更深層嘅意義。

黑莓

老闆突然話考慮同我出部 blackberry, 有少少心寒...

Monday, July 30, 2007

繁忙的明天

事項包括:
  1. Pre-sales follow-up
  2. Discuss follow-up
  3. On.cc 開會
  4. HBOC deployment?
  5. Interview
  6. 同客傾 requirements
  7. 飯局
响自己個位嘅時間,將會少於 3 個鐘。

Sunday, July 29, 2007

追劇

呢排追開《強劍》,下個禮拜結局篇,但係星期一同四做 gym, 星期二有飯局,咁就唯有 download 呢幾集睇住先。但要睇星期四嗰集,即係星期三又要睇埋,睇完星期一至四,又無理由唔睇埋個大結局佢。

就係咁,成套劇睇晒。

夢的解釋

依稀記得夢裏面見到一個未來嘅中環街市,變成一個 service apartment, 入到去其中一個單位,雖然正值黃昏,單位略帶西斜,但有其他高樓檔住陽光直接照射,唔太熱之餘重好舒服,又有靚靚無敵海境。朋友買咗個單位,仲寫埋我個名上去。

搵屋嘅過程就無乜印象,只係見朋友左揀右揀,主要唔係揀屋,係揀地產代理...

巧合嘅地方係,噚日就係同呢位朋友去行街,搭巴士經過中環街市,返到屋企上 my903.com 見到一篇講西斜嘅 topic. 我估,加我個名入屋契度,係反映大家彼此嘅信任。而揀地產代理,可能係我對朋友嘅購買晢學嘅反射。

做 gym, 實在做得太攰,令到腦部隨意堆砌夢境,感覺都幾得意。

Saturday, July 28, 2007

輸得起

一個 Blog, 可以反映到作者嘅思路,呢包係我其中一個 subscribe 咗 RSS 嘅 blog:
【前略...】總之, 你follow 我買賣脈路就一定覺得亂, 因為世界變得太快, 有時自打咀巴, 無面, 真係唔緊要, 只要你個portfolio 不斷升值就可以.
投資市場上,唔係靠講,靠理論,自打咀巴又如何? Portfolio 有進脹就得。外人點睇你,又有乜所謂呢?

就好似做人咁,只要自己活得開心快樂健康富足,外人意見純屬參考,無需為其他人而改變。

獎賞積分 + 行善最樂 + 無中生有

每年都會諗吓點洗咗嗰 D 信用咭積分佢。匯豐 D coupon 又唔抵又無乜點用,所以呢幾年我都係捐咗佢。前兩年,經濟唔好,我係捐俾公益金。上年同今年講環保,咪捐俾 WWF.


今年亦發現多樣嘢玩,就係個「獎賞天地」有折頭,例如今年我拎咗張咭第四年,換嘢可以 7 折,亦即係 7 折捐錢。


唔好唔記得,捐咗嘅錢可以用嚟拎收據扣稅,當然唔係乜嘢大數目,但橫豎唔駛錢,何樂而不為。

Online 風險

八達通由未堆出嘅時候,就已經有人質疑會唔會扣錯錢。
可惜,今日嘅問題並唔係發生响日常交易,而係用提款咭增值嘅過程。原因,因為呢一個係唯一牽涉 online 嘅 transaction.

事情,永遠發生响你最熟悉嘅環境。

Friday, July 27, 2007

囍事

師弟請飲,恭喜! 恭喜!

終於大跌

等咗好耐,regression 終於出現,目標係 50 天平均線,就可以出擊。

Thursday, July 26, 2007

貼錢買難受

18K 請咗個教練,請教練嘅奧義就係洗錢,等自己俾心機去努力。
亦只有教練,會迫你做一 D 辛苦嘅動作,係真真正正嘅貼錢買難受。

駕崩

九龍皇帝離開人世,突然覺得自己熟悉嘅嘢,一樣一樣咁離開自己。

Monday, July 23, 2007

無腦嘅教授

城大何炘基狠批政府 空談教育樞紐成笑柄
斥吝嗇土地 眼光局限香港 2007年7月23日

「香港有多少間全球前列500位的研究型大學?我們只有百分之二點幾,內地有6.5%,美國有34%。」
我唔知百分之二點幾點嚟,但香港有八間大學,理謂上,只要有一間响前 500 位,就已經有 12.5%. 所謂嘅百份之二點幾,即係一間都無。
現時本港8所受資助院校的一年級生學額有1.45萬個,院校最多可動用10%即1450個學額取錄非本地生。何炘基指出,內地有數以百萬計學生有進修需要,「香港的眼光就是如此」。他以母校威斯康辛大學為例,指該校每年取錄約1萬名學生,而全港8間大學每年一年級學額的總和也只是1萬多,他認為本港大學應為內地生開辦更多碩士課程。
即係以呢位教授嘅意思,就係豪晒全港嘅學額俾非本地生。大哥,美國大學嘅非本地生,係要付全費,唔係由納稅人資助。唔駛納稅人俾錢嘅話,我話知你收幾多學生,咁有大志,咪學樹仁咁,一個仙都唔好要納稅人嘅,自己發展你嘅教育理念囉!

賺錢論

有說,賺返嚟嘅錢無洗到,就唔係你嘅錢。所以,賺錢嘅意義就係洗,問題係幾時洗。

有人餐搵餐食餐餐清,有人冤枉嚟瘟疫去,有人帶埋 D 錢落棺材。香港人,好多洗錢嘅諺語。

為金錢工作,並唔係出路,即係要識錢搵錢,要金錢為你工作,達到所謂嘅財務自由。當中嘅法則,其中一個就係用時間,所以後生仔無負擔時應該儲錢,而唔係洗錢。因為結咗婚、生埋仔、有中年危機嘅時候,根本唔會有機會儲錢,賺錢能力亦會停留甚至倒退。結婚、供書教學、日常病痛等等,都要洗大錢,仲要擔心幾時俾人炒,炒咗之後要幾耐先搵到工作。返轉頭,後生賺夠錢 (即係個本 + 之後嘅息可以足夠退休用),可以有兩條路,一係賺錢玩,二係賺錢提前退休時間、或者完成個人不同目標。

另一個法則係選擇投資資產,資產係為你帶嚟收入嘅嘢,良好嘅股票、基金等,詳情請在 google 搜尋 value investment. 當然,不斷買出買入亦不見得會帶來長久嘅盈利,良好嘅資產係買入之後可以長 keep, 好似供保險咁到退休先拎返為佳 (結婚洗費請另外儲錢,每月儲少 D 入退休資產都唔好拎錢出嚟)。健康亦係其中嘅資產,個身體 keep 得好 D, 到老嗰陣醫藥費亦會少 D. 日常運動、做 gym 甚至搵教練係唔少得,何況,簡單如早睡早起亦不見得要洗錢。

Andre Kostolany 响「一個投機者的告白」提到:
百萬富翁是指不依賴任何人,以自己的資本,就能滿足自我需求的人。百萬富翁不用工作,既不用在上司面前,也無須對客戶卑躬屈膝。這樣生活的人是真正的百萬富翁。
希望朋友們都可以達到自由財務,成為百萬富翁。

八折黨

所謂嘅電召的士分明就係八折的,即係犯法。香港嘅執法部門做緊乜? 點解當初機場要向呢班惡勢力低頭?

新人

新人加入咗一個星期,暫時感覺良好,希望可以將佢訓練成材,取代我嘅位置。

澳洲

走馬看花@開恩茲
Day 1: 到埗 + 休息
Day 2: Skydive + Bungy Jump
Day 3: Hot air balloon + Skyrail
Day 4: 潛水
Day 5: 觀光
Day 6: 回程

潛水@開恩茲
Day 1 - 到埗 + 休息
Day 2 - 4: 潛水
Day 5: 觀光
Day 6: 回程

滑雪@墨爾本
Day 1 - 到埗 + 休息
Day 2 - 4: 滑雪
Day 5: 回程

P.S.: 走馬看花團睇嚟要自己去,好似無乜人對停留响高空嘅活動有興趣。

Sunday, July 22, 2007

去輸錢請到樓下

去書展本來有兩個目的,一係搵書,二係拎個 Porter 袋。書搵到,但袋欠奉,要下個禮拜二再攞。

行完,好攰,皆因之前俾健身教練狂操大腿,跟住又要應酬個姪女,等,行,再等,今日坐嘅時間都係起身後做 gym 前、gym 後一兩個鐘、坐巴士、食晚飯同返屋企之後。

零力量嘅大腿,真係好唔掂,聽教練講,我跑步係用緊小腿同背嚟支撐成個人嘅重量,攪到小腿嘅肌肉好緊,膝頭同背部長期受力,再唔做 D 嘢,第時老咗一定會有問題。

今日買咗本卓小姐嘅散文集《孔子的敵人》,亦都幫教練買咗翁靜晶嘅《危險人物 III》。

加加埋埋,仲有之前買咗嗰三本書,希望有時間睇。

Thursday, July 19, 2007

影視處又一無腦傑作

呢幅畫點睇都似十八世紀嘅作品,點會變成不雅㗎... 點睇都係一個字:「美」

唔通,真係露一點半點,就係不雅?
名畫當不雅影視處鬧笑話
神話書封面用裸露作品 一度勸書商停賣
2007年7月19日

【明報專訊】原定在昨日書展上出售的一本著作《愛情神話》,昨日幾成「大衛像翻版」。影視處前日派員巡查書展後,指該書封面採用的名畫《賽姬接受丘比特的初吻》(Psyche receiving the first kiss of Cupid)當中,男女人物赤裸,構成不雅成分,勸喻書商停售該書。書商稱,在前兩年的書展仍可出售,書中只探討希臘神話文化,封面更是世界著名畫作,對於當局的保守決定感到「十分可悲」;縱使其後影視處態度軟化,收回勸喻,書商卻表示「已無意思」,不會再賣該書。

Tuesday, July 17, 2007

天公造美

今日要落灣仔見客,前幾日曬到死,今日,陰天。雖然都係出汗,但係,涼好多。

Sunday, July 15, 2007

做 Gym

今日去 gym 俾個教練做 assessment. 唔做尤自可,一做完係一個驚字。下年想跑馬拉松,點知做完個 assessment, 發現下半身肌肉不足,做少少動作,就真係腳軟,尤其我呢 D 外八字腳,長期唔理,第時會出事。

結果,梗係俾咗一大舊錢補救... 健康無價,何況如果可以將廿八年嚟嘅八字腳糾正,絕對超值。亦只有俾咗錢,先有決心去糾正。橫豎上頭要求嘅 professional look and feel 只係差呢一步,今次順個便。

P.S.: 呢個教練 sell 得幾好,唔似以前嗰 D, 剩係叫你諗教練有乜好處,呢個會 show 埋俾你睇你嘅肌肉有幾咁不足。

再見 Palm m505

睇中咗部 HTC Touch 但一直無機會買,今日就專登落灣仔買咗。部 Palm m505 都跟咗我五年半有多,都係時候退役。

HTC Touch 係厚少少


但係 size 真係好細,好吸引


放落部 palm 個舊 case, 差別好明顯


呢份,就當係送俾自己嘅生日禮物。依家,只係要習慣 Windows Mobile 嘅用法,暫時覺得好似無 palm 咁就手。

Saturday, July 14, 2007

強國

今日响明報睇到呢個標題:
5國促放寬食物標籤
減列核心營養 否則大削輸港貨
以為睇錯,再睇內容:
李華明表示,近日5國駐港領事館人員包括美國、澳洲、日本、意大利及法國,組成聯合陣線,游說民主黨降低標籤要求。他又引述澳洲駐港領事館人員的說法,指一旦本港落實以上建議,會令7成澳洲包裝食品不會再輸入香港。
唔想做生意咪唔好輸入囉,俾錢你賺都咁惡? 懶巴閉! Those are junk food, anyway!

Regression

如果個股市星期一再升,咁星期二都應該幾大機會有調整。

筆戰

寫一篇文都要成個半鐘,真係麻煩...

Friday, July 13, 2007

廿八年

今日生日,收到幾個保險經紀嘅賀電,算係平淡嘅一日。放工之後,同事們開咗個小聚餐,舊同事亦上嚟一齊打機。大家一齊開開心心咁過一晚,係一件好事。

Thursday, July 12, 2007

正常生活

呢幾日,將瞓覺時間推前一個鐘,做 gym 亦用嚟跑步多,結果係個人精神咗,亦開始瘦咗,即係健康咗。呢個係我兩年前嘅生活,終於返返嚟喇! 無憂嘅日子,可以維持幾耐呢?

Newsgroup vs. Web Forum

唔知點解,有人以為換過另一個 protocol 就可以解決問題。Newsgroup 嘅衰落,同管理方法無關,只係 web application 太方便,令到少咗人知 newsgroup 呢樣嘢。Web forum, 並唔係解決文章質素嘅問題關鍵。

Tuesday, July 10, 2007

專業服務

唔好以為砌機就只係照單執藥。今日去幫公司砌部機,個 sales 就真係倒背如流,邊粒 cpu 有幾快要幾錢同配邊塊底板全部噏得出。仲要 hardware 嘅價錢同數量都係比 software 快,學完 programming,都仲話可以用得上一年半載,但係 hardware 價錢,話變就變,都咪話唔難記。

子豪? 東昇!

當睇新聞時見到兩個男性主播同記者咁稱呼對方嘅時候,你會有乜反應?

佢哋好熟?
我相信現代人大都會有個英文名,只係識於微時嘅朋友先會以中文名稱謂,尤期中小學時期嘅朋友,上到大學都係叫英文名多。但佢哋年資差唔少,呢個機會好微。

佢哋扮熟?
為咗帶俾觀眾親切嘅感覺,特登咁叫對方。方東昇為 Initiator, 林子豪回應返以示專重,到交返俾新聞部嗰陣,林子豪係叫返方東昇全名嘅。

HTC Touch

部 PDA Phone 薄過我部 Palm m505, 真係好吸引。

Sunday, July 8, 2007

你值幾錢?

有說,人工同責任係成正比,我上司亦都 train-up 緊一班開國原老,包括我。從此之後,見到好多錢嘅嘢。當所有嘢都 materialize 咗做錢,個人就自然好無情。好彩,佢家陣都係對客無情啫,對班手足都重好好。

講返人工,究竟人家出一萬請你,你又可唔可以幫人搵返一萬多少少去 cover 你嘅 cost? 即係除咗人工,仲有 MPF, 燈油火爉、training, 鑊、保險、假期等等。

今年公司攪高增值項目,我嘅角色都要高增值,即係開始少去落手做嘢,多去同客攪關係。原本做開嘅,就當然等價交換俾下面做,即係要放手自己比較 comfortable 嘅嘢,去學習做新嘅工作。呢一關都爭扎咗好耐,就好似買大細咁,始終唔知下面做得夠唔夠好。但上個星期五,對手終於放開咗,思想經適當調整後,可以再向下一個目標進發: build up my own team!

忍者

同樣係忍者卡通,忍者亂太郎好攪笑輕鬆,火影忍者正經熱血好多~

Saturday, July 7, 2007

談匯豐 IT

匯豐將好幾年前响印度起咗個 IT team. 根據可靠消息透露,佢哋 internal study 過大概可以節省 10% 嘅 IT 支出 (要匯豐咁大,先做到 10%, 相信係最 optimal)。但劇情又峰迴路轉,今年佢哋又打算搬返嚟香港。即係,有 D 嘢將呢 10% 嘅 benifit overcome 咗,估計係行政開支上升咗者係效率下降。Outsource 俾印度人做嘢,始終有問題。不過我相信如果 outsource 去大陸都唔見得好得去邊,唔知下一步嘅動作又會係點呢?

另外睇 newgroup, 見到呢篇文:
今日佢話張公司的電郵儲存時間由三個月減到一個月,咁做係為左d慳d硬碟錢。
大佬衣家d硬碟有幾貴呀,咁既錢都要慳。
電郵儲得一個月,個project都未做完就比人洗左d電郵,搵野好麻煩姐。
我估佢d生意都吾方好,你幾時見d賺大錢的公司慳埋晒d婆仔數?
網友回覆亦一矢中的:
好多project都唔止做三個月
其實個個都將d電郵archive落自己電腦架啦
server儲1個月同3個月都無乜分別
個重點都係cut IT cost.......
無論 outsource IT 又好,儲少 D email 都好,目的都係想慳洗响 IT 度嘅錢,亦反映响內部嘅 finance 角度嚟講,IT 唔係一個 investment, 而係一個 expense. 不過儲少 D email 所慳嘅錢好有限,雖有網友說:
其實係慳左好多錢的.
每1M data 要很 raid. raid 5, 6, etc. 再有 n 個 clusters 既 copy. 仲有 n
day/month/year 既 backup.
server control既 cost, backup 既時間, data transfer/verify 既時間, 要人手去
處理既時間.... 加加埋埋....
n 個員工, 一個月既 mail 可大可少. 所以少3份2. 條數唔少的.
但係成個 hardware infrastructure 已經响度,做 backup 就應該一早 schedule 好晒,要洗嘅係買 hard disk/backup tape 嘅錢,慳 3 份 2 又如何? 對成間匯豐嘅開支,只係九牛一毛...

白鴿洞法則

以前讀大學嘅陣,學咗 pigeon hole principle. 基本上係話,如果將十一隻白鴿放晒入十個白鴿洞,咁其中一個洞就會有兩隻白鴿。都幾無聊㗎。但係現實生活,亦都有用喎! 如果問你一個扭計骰,可唔可以做到一面無重複嘅顏色,就可以直接 apply 呢個 principle. 唔知點解? 去「玩具反斗城」睇吓一個扭計骰係點樣,你就會明。

P.S. 正牌扭計骰廿五週年,去反斗城買有九折。

In-house vs. Software house vs. Consultant/SI

資產與負債嘅餘波,想講講 in-house, software house 同 consultant/SI 嘅前途,純個人感覺。

In-house:
前途完全可以預知,就好似入 HSBC 咁,俾咗部 AS/400 你,咁你以後都屬於 AS/400 (呢句有少少玄機). 公司無咗你又唔得,但升得又唔會太高。就好似以前有個同學去考入境處,個官已經講到俾你聽最高可以升去邊級,人工又去到幾多咁,係就係穩定,但俾我會悶囉!

Software house/ISV:
以 software consultation/development 做 core business. 人工一定無 in-house 咁高,但睇到嘅嘢會比其他類別廣又乜都做,自由度亦好大。In-house 都會 evaluate 其他 technologies, 但一定唔係細嘅做。況且,sell 客,比 sell 對上嘅 managers 簡單好多。個客自己搵得你就信你,佢自己亦話到事,但 managers 會有政治因素考慮。

Consultant/SI:
呢類工最弔詭,係一 D 叻人走入去,但公司賣出去做 on-site service, 寄人籬下,份 contract bind 住個 project, 無前途可言,有人可以解答到嗎?

Wednesday, July 4, 2007

資產與負債 3

續談資產與負債,請參閱:
建立費,即係 development cost, 營運費,即係 support and maintenance cost, 亦即係 project 寫起咗,但 project owner 唔响 IT department 入面.

既然資訊科技已經融入咗日常生活,即係 support and maintenance 就一定要做。但 development 就真係睇經濟環境。

development 大不了可以好似政府 project 咁 outsource 俾 vendor 入嚟做,而事實上亦有咁做,既然叫 IT department 做同出面請 vendor 做嘅 man-day 差不多價,除非有 policy 管制,否則邊度做都唔係大問題。

support and maintenance 嘛,底增值工作,前途麻麻,無幾多人可以做呢類工種上位,不談也擺。

咭片大智慧

返到公司,睇完 Discuss 嘅咭片,嘩! 個 title 係「董事」... 多口同上頭傾幾句,原來咭片嘅 title 都有學問。

如果係 owner, 通常都唔會俾人知,會係無 title, 甚至會印某某 manager, 為自己製造咗個 buffer, 變成一個「上頭唔 approve」嘅議價空間。

去 run 一個 business, 真係一 D 都唔易... 一個簡單嘅 observation 原來裏面都有橋妙。

Tuesday, July 3, 2007

半秒鐘嘅錯誤

就係因為呢半秒,俾 user 用到 D 唔應該用到嘅 feature. 只可以講一句,shit!

Pure Competition Living in a Monopoly

讀過 micro-economics 嘅人都知最接近 pure competition model 嘅市場係股票市場,但諷刺嘅係,香港貴為全求最經濟自由首位,當中嘅股票交易全部都係响一個 monopoly 入面發生,亦即係港交所。响網上搵到嘅滄海遺珠: 港交所壟斷 香港百病之源

寫 Blog 嘅奧義

Blog, Weblog 也,放响網上俾人隨時寫隨時睇嘅記錄. 唔想俾人睇,就唔好話俾人知,甚至變成 private blog. lock 住要人 request 跟睇俾你 authorize 再 login 先睇到,唔... 無嘅,麻煩囉... 即係唔介意人哋睇但又想知邊個睇過。其實知同唔知,又有乜分別,就好似 BT 緊嗰陣 upload 剩 99.9% 之後閃咗人嘅 seeder 咁。

Internet 係無私、無名、無邊際嘅國度,blog 始終係 blog, 唔可以同 social networking/online community 嘅模式混為一談。

退步

人老喇,反應無以前咁好。以前玩 Tetrinet, 都可以羸到幾舖,今時今日玩 cookies mode 已經玩唔掂,pure mode 都係陪玩多... 唔通真係要轉行玩扭計骰?

Monday, July 2, 2007

PR 大災難

做入境處嘅,唔該學好 D 普通話,唔係點同出入境嘅同胞溝通...

Marketing 嘅威力

當年嘅四大天王都話各有特色,有張氏嘅歌、郭氏嘅舞、黎氏嘅俊、劉氏嘅藝。今日,李氏以靚聲唱,陳氏就用感情唱 (唱歌唱到青筋都出埋,都真係落足感情),兩位嘅實力亦不容置疑。

古氏嘛,靠好彩? 唱腔就唔係太 OK (略嫌雞咗 D), 但佢唱嘅歌,裏面曲同詞本身就一流,同埋又有金牌經理人做marketing, 好彩都係實力嘅一種,紅都唔係無原因。

側氏仲犀利,出道唔夠一年就响紅館開 show, marketing 最偉大嘅動作,一味靠谷。但跟住之後到依家,作品依然欠奉,唔通真係等年尾衝刺? 定金牌經埋人無閒照顧?

谷出嚟嘅 marketing, 最後都會被遺忘。今年回歸 show, 要靠十幾年前嘅四大天王撐場,十年後,係咪仲要搵返佢哋呢?

P.S. 點解金牌經理人力谷嘅歌手都係玩假音?

香港人 vs. 自由行

香港人成日話自由行無禮貌,嫌人踎街、吐痰等行為,但其實自己亦都唔好得去邊。嘈同閃光燈不嬲都係觀賞動物嘅大忌,唔知香港人自己又幾時先會同識呢 D 嘢?
2萬人音波功看牠吃拉睡

【明報專訊】望穿秋水,市民昨日終於等到近距離看盈盈、樂樂這兩隻小國寶的機會了!首次與市民見面的兩隻熊貓初時顯得有點怕羞,但下午已在眾目睽睽下「大打出手」,玩足一小時,令一眾遊人樂不可支。雖然公園不斷呼籲遊人降低聲量及勿用閃光燈拍照,但未知大家是否太興奮,仍有不少人違規。

下一站 600

原來之前計漏咗成 100,距離 600 嘅日子指日可待。

Google 嘅翻譯:
Before the original leak Zo Total 100%, from 600 days just around the corner expense.

注:
嘅 = expense

Sunday, July 1, 2007

生活態度

所謂等價交換,就係上天好公平咁唔會所有好嘢都俾晒你。

有人無時間
有人無錢
有人無成就
有人無伴
有人無親人
有人無朋友
有人無權力
有人無壓力
有人無才學
有人無智慧
有人無欲望
有人無安全感
有人無膽色
有人無主見
有人無承擔
有人無外表
有人無台型
有人無口才

當中有好有壞,你,又會選擇無乜?

有人鐘意日日做死版嘅工作,準時返工放工同出糧咁過一世,呢 D 人基本上無壓,最大壓力係搵一份咁嘅工,係識歎、識享受嘅人,我師弟係其中一個人。
有人鐘意不斷响事業尋求凸破,成就一番大業,呢 D 最普遍係成功人士,屬 middle management至老闆嘅人,我上司就係咁嘅人。
有人好有主見,但係又唔肯去做決定,唔肯去孭起一件事,呢 D 通常都係失敗者居多,即係成日話份人工奀但又轉唔到其他工嗰隻,例子嘛... 太多...
而大部份人,應該都係無乜主見,肯去承擔責任嗰 D,會俾人話傻仔,唔會去孭任何嘢嘅,多數都係卸膞上位。

我嘛,無第一種人咁 hea, 但又無第二種人嘅危機感,有時响朋友面前可能會係傻仔。工作上俾人 train up 緊個台型,自己亦都領略緊 D 危機感。所以,暫時做住 worker bee 嘅角色,離成功人士嘅路,仲有一大段路要行。目的,就只係到時搵夠錢,咪可以享受人生囉~ 容許嘅話,希望可以同朋友、親人分享! 至於點 define 成功,錢只係其一,他朝有日可以成名見報,就係我成功嘅一個里程碑。

納稅人嘅錢

歡迎國家主席 OK, 但係班政商界名人點解要用納稅人嘅錢請?

Popular Posts